Οι αγορές προϊόντων, οι τραπεζικές συναλλαγές και άλλες παρόμοιες υπηρεσίες μέσω internet κερδίζουν έδαφος έναντι των παραδοσιακών μεθόδων καθώς είναι βολικές και γρήγορες με το χρήστη να είναι στο χώρο του όχι σε κάποιο κατάστημα. Μια κακή on-line εμπειρία όμως κατά την οποία ο χρήστης δεν θα βρει αυτό που ψάχνει θα έχει καταστρεπτικά αποτέλεσμα στην εικόνα της επιχείρησης. Για να εξασφαλίσουμε ότι είναι προσβάσιμη και φιλική στο χρήστη την βλέπουμε στην κυριολεξία «μέσα από τα δικά τους μάτια». H τεχνολογία Eye Tracking μας δίνει τη δυνατότητα να αναλύσουμε την αλληλεπίδραση χρήστη-ιστοσελίδας, προσφέροντας πολύτιμες πληροφορίες για το ποιες είναι οι περιοχές ή τα στοιχεία που αιχμαλωτίζουν το βλέμμα του χρήστη, ποιες πληροφορίες προκαλούν σύγχυση και ποιες αγνοούνται εντελώς. Eye Tracking και οπτική ανάλυση (visual analysis) H ανάλυση των οπτικών μονοπατιών από πολλούς χρήστες που επισκέφτηκαν μια ιστοσελίδα, μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε θερμικούς χάρτες όπου αναπαρίσταται η συνολική συμπεριφορά του πληθυσμού. Μπορούμε να εξετάσουμε το ποσοστό επί τις εκατό του συνόλου των χρηστών που κοίταξαν μια συγκεκριμένη περιοχή, πόση ώρα αφιερώθηκε κατά μέσο όρο σε κάθε σημείο καθώς και να διαπιστώσουμε αν κάτι που μας ενδιέφερε να φανεί διέφυγε της προσοχής. Eye Tracking και ανάλυση χρηστικότητας (usability analysis) Οι ιστότοποι (websites) μελετώνται ως προς την αρχιτεκτονική και την εργονομία τους βάσει σεναρίων αξιολόγησης χρηστικότητας (web usability & accessibility). Στα σενάρια αυτά , το eye tracking μας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθήσουμε σε πραγματικό χρόνο όλα τα βήματα που ακολουθεί ένας χρήστης κατά την εκτέλεσή τους. Μια έρευνα χρηστικότητας Ιστοτόπου έχει ως στόχο να δούμε αν ο χρήστης:
Σε ένα συγκεκριμένο σενάριο θέλουμε να δούμε αν ο χρήστης:
RELATED VIDEOS AND ANIMATIONS |
Τελευταία Ενημέρωση στις Πέμπτη, 27 Μάρτιος 2014 15:13 |
Ανάγνωση περιεχομένου
Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.
Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.
Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.
Συχνές Ερωτήσεις
1. Τι είναι το Eye Tracking;
2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;
3. Τι είδους υπηρεσίες
προσφέρει η Optotech;
4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;
2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;
3. Τι είδους υπηρεσίες
προσφέρει η Optotech;
4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;
Eye Tracking
Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. ΠερισσοτεραΥπηρεσίες
Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. ΠερισσοτεραΈρευνα
Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. ΠερισσοτεραΕπικοινωνία
- Πεδιάδος 16 Δεξια
- Ηράκλειο, 71201
- Κρήτη, Ελλάδα
- Tel:+30 2810 229990
- Fax:+30 2810 343436
- info@eyetracking.gr
- www.eyetracking.gr