• slide1.png
  • slide3.png
  • slide4.png
  • slide5.png
  • slide6.png

Ανάγνωση περιεχομένου

Η ιστοσελίδα υποστηρίζει αυτόματη μετατροπή κειμένου σε φωνή.

Απλά επιλέξτε το κείμενο που θέλετε να ακούσετε και κάντε αριστερό κλικ με το ποντίκι πάνω στο εικονίδιο για να αρχίσει η φωνητική ανάγνωση του επιλεγμένου κειμένου.

Για να σταματήσει η ανάγνωση ανά πάσα στιγμή, κάντε αριστερό κλικ σε οποιοδήποτε σημείο της ιστοσελίδας.

Συχνές Ερωτήσεις

1. Τι είναι το Eye Tracking;

2. Είναι αξιόπιστα τα αποτελέσματα;

3. Τι είδους υπηρεσίες
    προσφέρει η Optotech;


4. Είναι ακριβή μια τέτοια έρευνα;

Περισσότερα

Πρόσφατα Νέα

Eye Tracking: Η μέθοδος που έδωσε βραβείο στα super markets Χαλκιαδάκης
Την προηγούμενη εβδομάδα (15 Ιουλίου 2014), σε μια τελετή όπου συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων επιχειρήσεων σούπερ μάρκετ και προϊόντων ευρείας κατανάλωσης, ανακοινώθηκαν οι νικητές των σελφ σέρβις Εxcellence Αwards 2014. Η βράβευση αφορά την καινοτομία και τις επενδύσεις που συμβάλλουν στην αύξηση της ανταγωνιστικότητας και τη βελτίωση των αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων.

Στα πλαίσια της παραπάνω εκδήλωσης βραβεύτηκε και η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης ανάμεσα στα άλλα (3 βραβεία συνολικά) και στον τομέα: Management, Καινοτομία & Νέες Τεχνολογίες για την πρωτοπόρα έρευνα που έκανε με τη χρήση της τεχνολογίας οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) σε συνεργασία με τις εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία.

Χάρη στην τεχνολογία οφθαλμικής ιχνηλάτησης (Eye Tracking) είμαστε σε θέση, για πρώτη φορά, να γνωρίζουμε με ακρίβεια τον τρόπο με τον οποίο επεξεργάζεται την οπτική πληροφορία ο άνθρωπος, δηλαδή που ακριβώς κοιτάει και τι τραβάει την προσοχή του.

Με την παραπάνω τεχνολογία, που διαθέτει και αξιοποιούν οι εταιρείες Optotech και Εμμετρωπία, είναι δυνατό να καταγραφεί που και τι βλέπει ο καταναλωτής ενώ ψωνίζει, πως κινείται στο χώρο του σούπερ μάρκετ, τι του αρέσει ή τι δεν του αρέσει αλλά και που «φλυαρούν» οι εταιρείες με αποτέλεσμα την ταλαιπωρία του καταναλωτή από προβολές που βαραίνουν το οπτικό του πεδίο.

Η συγκεκριμένη έρευνα που βραβεύτηκε έλαβε χώρα σε δύο υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Χαλκιαδάκης, του Ομίλου «Βερόπουλος-Χαλκιαδάκης», από τους Βασίλη Ανδρεαδάκη, Βασίλη Σελίμη και Θωμά Καραντινό, υπό την εποπτεία του επιστημονικού διευθυντή της Εμμετρωπίας, Ιωάννη Ασλανίδη.

Έχοντας στη διάθεσή τους όλες αυτές τις πληροφορίες οι υπεύθυνοι της εκάστοτε εταιρείας μπορούν πλέον να προχωρήσουν στις απαραίτητες αλλαγές ώστε να παίρνει ο καταναλωτής πιο γρήγορα και άμεσα την πληροφορία που πρέπει χωρίς να μπερδεύεται κάνοντας παράλληλα το καταναλωτικό του ταξίδι πιο αποτελεσματικό και ευχάριστο.


 
Amazon Kindle Phone, Θα έχει οθόνη 3D και eye tracking!
Οι οθόνες 3D στα κινητά ήταν μόδα το 2011 με την LG τότε να είναι πρωτοπόρος, βέβαια η ιδέα δεν αγαπήθηκε πολύ από τους καταναλωτές και οι εταιρείες άφησαν την τεχνολογία αυτή στα smartphones. Μια φήμη θέλει την Amazon να σκέφτεται να δώσει έναν αέρα του 2011 στο νέο κινητό που ετοιμάζει, καθώς σκέφτεται να του βάλει οθόνη 3D.

Επιπλέον για καλύτερη εμπειρία 3D, η Amazon θα δώσει τεχνολογία eye tracking στο κινητό, έτσι ώστε το κινητό να προβάλει την 3D εικόνα αρμονικά με τις κινήσεις του ματιού.

Δεν γνωρίζουμε αν τελικά η Amazon θα βάλει τα παραπάνω στο Kindle Phone, αλλά φήμη είναι και δίνει πιθανότητες.

Πηγή: http://www.goodbyte.gr/
Measuring Emotional Response to Eye Tracking Ads
Εκτύπωση E-mail
Πατήστε εδώ για να μεγαλώσετε την γραμματοσειρά

November 17, 2010 by dbrendant, http://eyetrackingupdate.com

Investigators have been using eye tracking again, this time to determine how advertisers can use emotion and attention patterns to monitor consumers as they watch online advertisements.

In the paper, authored by Thales Teixeira of Harvard Business School, Michel Wedel of the University of Maryland, and Rik Pieters of Tillburg University in the Netherlands, eye tracking was used to track a group of 58 students and staff members from a major Northeastern American university. Each participant was shown 28 video ads that were embedded in web pages as post rolls, or ads that are shown after the original video content.

About half of the ads were chosen for evoking joy in the form of a smile or laughter, and sometimes surprise (they performed a few prior tests to determine this). The ads featured were advertising various categories like beverages, CPGs, telecom services, cleaning products, and financial services. Other videos shown were chosen for their non-emotional, neutral feeling while advertising the same categories of products. These more neutral ads were interspersed with the ads that evoked feelings of joy so to reduce the mental load on participants, the paper states.

Each participant was seated in a quiet room at a 17-inch monitor equipped with an eye tracking device consisting of a separate camera that was mounted to the top of the screen. The camera recorded facial expressions from the subjects as they were shown four minutes of a sitcom show followed by the ads.

The goal was to get the participant relaxed enough so to recreate the feeling they might have while watching reruns of TV shows on the web, but still being exposed to video ads.

Each subject could watch the ad through to the end or click the space bar to jump to the next one. If they clicked on the link at the bottom of the page, the site would navigate them to the advertiser’s page, which showed additional information on each product.

Researchers monitored the focus of attention for each participant using Tobii eye tracking equipment and measured the subjects’ eye movement as they maneuvered through the series of ads and links.

 

Eye Tracking

Το Eye Tracking αποτελεί τη διαδικασία της καταγραφής των οφθαλμικών κινήσεων με τη χρήση ενός ανιχνευτή (Eye Tracker). Ο ανιχνευτής εντοπίζει δύο χαρακτηριστικά του οφθαλμού: την κερατοειδή αντανάκλαση (cornea reflexion) και την κόρη του οφθαλμού. Περισσοτερα

Υπηρεσίες

Η τεχνολογία Eye Tracking μπορεί να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλούς τομείς: Αξιολόγηση ιστοσελίδων, Έντυπες και Ηλεκτρονικές διαφημίσεις, Αξιολόγηση ραφιών, μελέτη Βιομηχανικού Σχεδίου και Τηλεοπτικές Διαφημίσεις. Περισσοτερα

Έρευνα

Εκτός από τον χώρο του μάρκετινγκ, η ερευνητική ομάδα της Optotech δραστηριοποιείται και στο χώρο της έρευνας. Δύο από τα σημαντικότερα ερευνητικά προγράμματα που έχει αναλάβει η Optotech σε συνεργασία με το προσωπικό της Εμμετρωπίας. Περισσοτερα

Επικοινωνία

  • Πεδιάδος 16 Δεξια
  • Ηράκλειο, 71201
  • Κρήτη, Ελλάδα
  • Tel:+30 2810 229990
  • Fax:+30 2810 343436
  • info@eyetracking.gr
  • www.eyetracking.gr